Premio ó emprendemento en CIMO

CimoMarcos Guimarey, alumno do Máster en Innovación Industrial e Optimización de Procesos, foi elixido como primeiro finalista por Atlantic Mousse, unha iniciativa que busca desenvolver un menú de pratos tradicionais destinados a colectivos con dificultades de deglución, principalmente persoas maiores, pero conservando as súas propiedades nutritivas e organolépticas e realizando menús personalizados e adaptados ás necesidades de cada caso.

Os MIIOPs van de carreira

O MIIOP participa na carreira popular Santa Bárbara organizada polos alumnos da Escola de Enxeñaría de Minas.

Visita a PSA Vigo

visita a PSA Citroen Vigo do curso 2012-13Visitamos á Pranta de PSA Vigo para poder visualizar o fluxo sobre o terreo, tanto na zona de Embutición-Soldadura como en Montaxe.
Os alumnos puideron aprender sobre o terreno cómo o equilibrado da producción permite dispor dun entorno adaptado ás necesidades da producción dentro do concepto de fluxo de traballo pull e búsqueda permanente de entornos sen muda.